קידום אתרים במנועי החיפוש

קידום אתרים במנועי החיפוש

לא משנה מה סוג העסק או היעדים שלך, נוכל להשיג אותם ביחד!

לא משנה מה הפעילות העסקית שלך, SaaS, B2B, סטארט-אפים, חברות קטנות, חברות בינוניות, חנויות מקוונות, כל החברות והעסקים הללו סובלים מבעיות ואתגרים שונים ברמת האתרים שלהם, וזקוקים לפתרונות שיווקיים וטכניים מקצועיים ב- רמות שונות של דפי האתר שלהם, פנימית וחיצונית.
לכן, קבלת תמיכה וסיוע של חברת קידום אתרים לביסוס ויישום אסטרטגיית ותוכנית קידום אתרים היא קריטית כדי להיות בקופסה הגדולה ולהתחרות על המקום הראשון, או להישאר בצד עד שתצא מהמתחרים.

התוצאות של שירותי קידום אתרים לא מושגות במקרה!

זה מתחיל מניתוח נתונים, מעבר דרך חזונות ויעדים ספציפיים, ולאחר מכן הגדרת אסטרטגיות ותוכניות פעולה, כל הדרך עד לשלב היישום, המעקב וההערכה.
אנו יוצרים את ההצלחה שמתאימה לך ומשיגים את התוצאות להן אתה מצפה..ועוד.
הנה מבט מהיר על התוצאות של אחד מסיפורי ההצלחה האמיתיים של הלקוחות שלנו,
שם הכפלנו את קצב הביקורים והגישה לאתר ליותר מ-54,000 מבקרים בחודש תוך 4 חודשים בלבד

אנו מתחייבים לספק לך תוצאות שיווקיות אמיתיות ומעולות המבוססות על הצרכים והדרישות העסקיות הייחודיות שלך.

הרחיק את האתר שלך מהרעש של המתחרים, וצור מותג ייחודי שירותי SEO מבית Y2 למערכות מידע

הפילוסופיה שלנו בסוכנות מערכות מידע Y2 היא ליצור רעיונות שונים, להשיג הצלחות גדולות,
לכן תגלו שאנחנו חברות ה-SEO היחידות שמסתמכות על אסטרטגיית התוכן שלנו לקידום אתרים עם סגנון ומנגנון עבודה ייחודיים שעיצבנו בעצמנו.

מה כוללת אסטרטגיית תוכן SEO של Y2 Information Systems:

טכניקות, אסטרטגיות ותקני קידום אתרים של שיווק תוכן היום מורכבות ומאתגרות יותר ממה שהיו פעם!
זה כבר לא רק להשיק אתר, לכתוב בלוגים ומאמרים ולצפות להגיע לקהל ולתוצאות החיפוש המובילות בקלות.

ניסיונות לשתף קישורי אתרים ומאמרים ברשתות החברתיות ולפרסם אותם או לשלוח אותם לרשת שלך כדי לתמוך בך כבר לא עובדים.
אדרבא, היום הפך מסוכן לנסות להעתיק ולחקות מתחרים כדי להגיע לאותן תוצאות שהם הגיעו אליהן.

  • בואו נדבר יותר פרקטי.
  • היום אתה צריך אסטרטגיות ותוכניות יישום שיטתיות אמיתיות ומתחשבות!
  • אתם צריכים מומחים מומחים בתחום השיווק הדיגיטלי שיספקו לכם מפה מפורטת של השוק, הקהל והמתחרים, באמצעות מידע ומספרים לכל הרמות, וניתוח והצעות המתאימות לכל רמה ומטרה.
  • אתה צריך מומחה קידום אתרים, המיומן בראייה וגישה לתוצאות, על ידי הגדרת תצורה פנימית של האתר שלך, שיפור ופיתוח שלו מבחינה טכנית וטכנית, כל הדרך לפיתוחו חיצונית על ידי בניית רשת של קישורים חיצוניים חזקים.
  • היא זקוקה ליוצרים בתחום תעשיית התוכן, לשיטות המתקדמות ולטרנדים המודרניים שלה בהרמוניה עם השפה והמנטליות של הקהל. תוכן ידידותי לקידום אתרים להגיע אליו - לא רק לקהל שלך, אלא ללקוחות הפוטנציאליים שלך!

אתם זקוקים לאנשי מקצוע בתחום משפכי המכירות שמסוגלים ליצור מכירות, להגביר את הביקוש לשירותים ולמוצרים שלכם שנבנים עם האישיות של הלקוחות האמיתיים שלכם, וללוות אותם במסע הקנייה שלהם.

השירות מורכב מהשלבים הבאים:

1- תכנון

סקירת ביצועים:

הנתונים שלך מספרים סיפור שאנחנו צריכים להבין. לסיפור שלם ותמונה אמיתית על הביצועים העסקיים שלך, הקדשנו טופס דיווח משלנו ב-Y2 Information Systems Agency, דוח זה מסתמך על כלים טכניים כגון Google Search Console, Google Analytics, Ahrefs ו-SEMRush, הכל על מנת לגשת כל הנתונים הקשורים לסקירת ביצועים SEO ומחקר מילות מפתח עבור האתר שלך, ועבודה על גיבוש חזון ראשוני למה זה צריך להיות של תוכניות פיתוח ושיפור.

ניתוח מתחרה:

המומחה לקידום אתרים בצוות שלנו בוחן לעומק את אתרי האינטרנט של המתחרים המובילים שלך, רושם מאות נקודות נתונים לגבי האסטרטגיה, החוזקות והחולשות שלהם ועוד.
אנו משתמשים בנתונים האלה כדי לבצע הנדסה לאחור של מה שהם עושים, במיוחד לחפש מילות מפתח, ולהפוך אותם לעבודה שלנו.

הערכה מקיפה:

אנו משתמשים בכלים כמו Ahrefs ו- Buzzsumo כדי לנטר את כל האתרים הפעילים באותו תחום של העסק שלך, על מנת להעריך באופן מקיף מה עבד ומה לא עבד בשיטות העבודה שלהם.
מה שחשוב לנו על מנת לספק שירות SEO מקיף לכל ערוצי SEO.

פְּגִישָׁה:

עם ההצהרות שתספק, והשאלות שתענה עליהן, אנו נותנים לך סקירה כללית של כל מה שאנו יכולים להציע.
ומכיוון שאנחנו סוכנות קידום אתרים מקצועית, אנחנו יודעים מה אנחנו עושים, אנחנו שמחים לספר לכם שאנחנו עושים הכל בשבוע הראשון של העסק.

2- אופטימיזציה

ניתוח טכני וטכני:

גוגל מבקשת לקבוע את היסודות והקריטריונים לדירוג ודירוג האתרים באמצעות גורמים טכניים וטכניים רבים של האתר, וזה מה שהיא רוצה להבהיר למנהלי האתרים.
לכן, הצוות שלנו עוקב ומבצע ביקורת מקיפה כדי למצוא בעיות או פערים טכניים או טכניים, ולאחר מכן אנו פועלים להציג אותם בפניכם באמצעות דוח קל וברור, עם הצעות והמלצות לפתרון ותיקון הבעיות הללו.

ביקורת איכות האתר:

גוגל מרכיבה רשימה שהיא מכנה: \"ציון איכות האתר\", דרכה היא קובעת את הדירוג והדירוג של כל אתר.
בתורו, יצרנו ביקורת מיוחדת שמעריכה את האיכות של כל דף באתר שלך ומציעה פעולה ספציפית לשיפור, על פי רשימת ציון האיכות של גוגל.

הגדר מילות מפתח:

מילות מפתח הן המוקד העיקרי ואבן היסוד של אסטרטגיית ה-SEO שלך, שכן הן מהוות את הקישור בין המוצרים והשירותים שלך לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלך.
לכן, אנו מספקים לך דוח מפורט על מילות מפתח, מילות מפתח משניות ומילות מפתח קשורות לכל עמוד או נושא באתר שלך, על מנת שנוכל להגיע לתוצאות הטובות ביותר כדי להקדים את תוצאות החיפוש ולהתעלות על המתחרים.

הגדר את האתר באופן פנימי:

לאחר סיום החיפוש אחר מילות המפתח, אנו מפתחים את כל המרכיבים והמידע של דפי האתר והתוכן שהם מספקים לפי מילות החיפוש העיקריות והמשניות והנושאים הקשורים, והכל באמצעות דוח מלא על הפעולות והשיפורים שיבוצעו. על אותם דפים.
בהסכמה איתך צוות מומחי קידום אתרים וכותבי תוכן מקצועיים יבצעו קידום אתרים וישפרו את התוכן שלך.

3- תעשיית התוכן

יצירת תוכן המתאים:

וכשיא של כל התהליכים הקודמים, אנו מכוונים את יוצרי התוכן של סוכנות Niktob לכתוב תוכן שלוקח בחשבון הצגת נושאים הקשורים למילות החיפוש הלא קיימות הללו על מנת לעורר את עניין הקהל כלפינו, ולעבוד כדי לתמוך בתוכנית SEO.

מילות חיפוש חסרות:

ומכיוון שאנחנו חברת אופטימיזציה למנועי חיפוש, נספק לכם את הטוב ביותר, ונדאג לספק לכם דוח השוואה בין ביצועי מילות החיפוש באתר שלכם לבין האתרים המתחרים והפעילים באותו תחום עבור הקהל.

פיתוח ובקרה טכניים וטכניים:

בניגוד לסוכנויות אחרות, לא רק שאנו מבצעים ביקורת ומעריכים את ההיבטים הטכניים והטכניים של האתר שלך ולאחר מכן מספקים לך רשימה של פריטים ופעולות שיש לתקן, יש לנו את היכולות לבצע את כל הפעולות הדרושות לפיתוח האתר שלך כפי שהוא צריך ודורש.

אנו אחראים לספק אתר אינטרנט מלא ומדויק ב-100%.

4- קידום

זהו השלב של בניית קישורים חיצוניים, ושלב זה כולל ארבעה שלבים בסיסיים, כלומר:

עקוב אחר אתרים פוטנציאליים כדי לקבל את הקישורים החיצוניים שלך:

על ידי ניתוח המתחרים הבולטים וכל העוסקים באותו תחום, אנו עוקבים ומנתחים את האתרים שקיבלו קישורים יוצאים מהמתחרים שלכם, מה שסביר שתהיה אחת המטרות שלכם להפיץ דרכם קישורים חיצוניים.
על ידי בניית רשימה ענקית של אתרים פוטנציאליים, אנו עובדים על תקשורת ותיאום איתם על מנת לבנות בינינו קישורים חיצוניים.

קמפיינים ליחסי ציבור לפרסום קישורים חיצוניים:

זוהי אחת הטקטיקות שבהן אנו משתמשים בסוכנות מערכות מידע Y2 להצלחת קמפיין הקישורים החיצוניים של האתר שלך.
היכן אנו בונים קשרים ותקשורת עם קבוצת אתרים הקשורים או באותו תחום של העסק שלך, וקהל משותף, באמצעות קמפיין אימייל על מנת לפרסם קישור חיצוני בחזרה לאתר שלך.

קמפיינים בדוא\"ל הם מיומנות מיוחדת של הצוות שלנו בסוכנות מערכות מידע Y2!

שיווק קישורים חיצוניים באופן אישי:

זה חלק מהטקטיקות שלנו לקידום קישורים חיצוניים ולשיווק שאנו שולטים ב-S2 Information Systems Agency.

הם מסתמכים על אתרי תעבורה ועניין רב, כמו Quora ו-Reddit, ובאמצעות התוכן של אתרים אלה המבוססים על מתן רעיונות, שירותים, תשובות והערות, נפרסם את הקישורים החיצוניים שלך לאתר שלך בתגובות הקשורות לאתר ולשירותים שלך. .

קמפיינים של משפיענים:

משפיענים הם טכניקת קידום מכירות חשובה כמעט לכל עסק. הצוות שלנו מוצא משפיענים הקשורים לשירותים שלך, דן ומנהל איתם משא ומתן כדי לקדם את האתר שלך, לפרסם את הקישורים הנכנסים שלך בדפים שלהם או להזמין את הקהל לבקר בהם.